Måndag och tisdag i London

Klockan är nu 09.59 här i London och med andra ord 10.59 i Sverige. Jag har stigit upp idag men nå mer än det är det inte. Sitter här på min luftmadrass och funderar på om jag ska orka duscha eller om det blir imorgon.
Igår så åkte jag och fikade med Elin och Maria på Starbucks i Crouch end broadway. Jag avancerar i mina hitta dit jag ska äventyr. För att komma till Crouch end Broadway var jag tvungen att byta tub två gånger och sen hitta ut ur tuben för att sen ta en buss dit jag skulle. Som tur är hade jag lite vägledning av Maria till att börja men jag är stolt.
Sen efter fikat blev det att gå runt lite för det var väldigt mysigt där faktis.
Sen for Maria hem och jag åkte till Oxford Street för att shoppa lite och vänta på att Hedvig skulle sluta. Jag hittade en present till min mamma och sen köpte jag två linnen på Bershka.

Sen bar det av till Angel för att se på bio. Jag, Hedvig och Julia skulle se Avatar 3D. Me like..den var riktigt bra alltså, hemsk men bra.
Sen tubade vi oss hem och sömnen tog oss till denna dag.
Idag vet jag faktis inte vad jag ska hitta på. Hedvig jobbar till 21.30 eller nått sånt men Maria är ledig så får höra med hon vad som händer i hennes del av London.

Nu kommer snart Hedvig ut ur duschen och då blir det frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0