Lördag i London

En ny dag och solen strålar! Det är vår här i London så jag kan inte klaga. Ska snart bege mig ut på äventyr. Ska försöka ta mig till ett ställe som heter Angel. Jag ska först försöka hitta till Tubstationen här i Bethnal Green där jag bor när jag är hos Hedvig. Sen ska jag då förhoppningsvis ta mig vidare med tuben till Bank för att sen byta till den svarta linjen och åka till Angel. Aja jag tror jag ska fixa det :) Nu ska jag försöka göra nått mer håret och sen ta mig ut i det vackra vädret medans det är vackert :P

Måste tillägga att det är lördag i London så det är inte bara en person ute och flänger, det är så sinnessjukt mycket människor på stan!
Ska också försöka ta lite kort i dag.

Ha det bra i snöovädret hemma :P


Kommentarer
Anonym

Hallå Lillgumman!

Vi har inte oväder...Vi har snorkallt -22 !

Skriver på din dator..Våran är på verkstan..Det pratas

om skrotning!

Ha det gott och hälsa alla som du & jag känner.

Kram Far

2010-02-20 @ 16:57:04
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0