kall så kall

Ja men alltså nu känner jag att jag varit lite inaktiv. Men det beror på att jag inte gjort så mycket sen så är det för att jag känner att det är dags att bli bättre på att lägga ut bilder och det orkar jag inte. Men jag lovar jag ska bli bättre.
Men idag var det iaf jobb på Skärgårds, sen hem och äta. Jag var så slut efter dagen så jag trodde att jag inte skulle orka nån promenad idag men jag tog mig en välbehövd power nap i soffa. Sen var det bara att he sig ut i kylan för en 2 timmars långt promenad med Fredrik. Jag kom hem levande men händer var mer eller mindre utan känsel. Vet inte hur jag ska lyckas hålla dom varma när jag är ute. Finns inte nått som hjälper.

Imorgon är det jobb igen, slutar 14.30 så när jag kommer hem blir det städ, byta hos fiskarna och tvätta. Sen får vi se om man ska orka gå imorgon eller om jag är helt färdig då.

Aja nu tillbaka till Criminal Minds och ja jag ska bli bättre på bilder.

Godnatt sov så gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0