Februari 2010

Ja då har det hunnit gå 3 dagar på Februari. Tiden går så sjukt fort. Var ute på en 2,5 timmars promenad igår med Fredrik. Vi prata väl om det vanliga, framtiden, nutiden och hur gammal man börjar bli. Ja jag vet att jag bara är 20 men när man är 20 och går mot 21 och inte har en aning om vad man egentligen vill göra så känns det lite jobbigt. Ska jag gå skola efter sommaren eller resa?! Ska jag gå bibelskola eller hitta på nått helt annat. Ja det är inte lätt och jag blir då inte klokare för varje dag som går heller. Jag är tacksam att jag har jobb, det är skönt att veta vad jag gör imorgon osv.

Nu tror jag att jag ska baka nått och bjuda dom på jobbet imorgon.

Natti natti


Kommentarer
ida

skönt att det redan gått 3 dagar, februari går så snabbt. pepar mars och våren! hihi

allt bra?

2010-02-03 @ 23:37:23
URL: http://nigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0