Alla <3-dag

Idag blev en trevlig dag på jobbet. Var längsen man jobba på hemtjänsten och med trevligt folk fick jag jobba också så inte kan jag klaga. Sen så är det ju alla hjärtans dag idag. Jag har levt på gelehjärtan som vi hade på jobbet, sen så fick jag en alla hjärtansdag kram av en anhörig som var hos en av gamlern. Den kramen behövde jag, kul att det var den första jag fick idag av nån helt random. Ja men en kram är alltid en kram och värmer alltid lika bra.

Sen när jag kom hem bjöds det på stek till middag, för er som inte vet så är det min favorit rätt. Jag fick även en present av min kära mor och far. Det är värmekuddar som man stoppar i vantarna när man är ute och går. Dom blir då varma och på så sätt även händerna. Kanon present eftersom att jag jämt har iskalla händer.
Ikväll blir det cellgrupp, sen ska jag skynda mig hem för att se "I En Annan Del Av Köping". Tyvärr är det sista avsnittet men då för jag helt enkelt ta och njuta av det. Sen ska jag se veckans alla serier hade jag tänkt och sen kanske hinna packa lite, iaf ta fram resväskan.

Nu är det dags att ta på sig nå kläder.

Hoj!



Kommentarer
vicci

glad alla hjärtans dag kusin! :)

2010-02-14 @ 22:54:03
Sannah

Tack detsamma du!

Jag lägger förövrigt in bilder bara för att du klagat på mig :P

2010-02-14 @ 23:34:45
URL: http://sannahpanna.blogg.se/
Anonym

hahah ja jag ser de! braa! :D

fortsätt så!

2010-02-16 @ 18:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0