-1,7

Underbart väder är det! Minus 1,7 grader var det när jag steg upp och tog mig en 2 timmars promenad. Nu är jag hemma och har börjat fundera på vad man ska packa med sig till London, åker ju på tisdag till stockholm och på onsdag till London. Ska bli skönt att få lite semester, men en dag som den här har jag inte nått emot Skellefteå, det är ju vår här nu ju! :D

Ikväll blir det en myskväll med mamma, cider, godis, melodifestivalen och kanske en film. Nu ska jag ta mig en sväng på Ica för att inhandla lite gott.

Hej!

Kommer nån att vara bättre än Salem ikväll...jag tvivlar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0