December

Det har hunnit bli december och julklappar ska börjas köpas in. Mitt försök att börja misslyckades och slutade med att jag köpte kläder till mig själv. Jag måste helt enkel göra en lista eller nått för att få nått gjort på stan.
Har inte några bra idéer heller på julklappar så just nu känns det rätt hopplöst. Jag gav förslaget till familjen att vi skulle strunta i julklappar och istället spara pengarna och åka nån stans men det var visst bara jag som tyckte att det lät som en bra idé.

Men det är inte bara stress i december, det är även många mysiga och trevliga saker som man får börja med. En sak som gillas starkt är att jag nu kan börja om att se mina favorit julkalendrar, som är "Mysteriet på Greveholm" och "Pelle Svanslös". Ett avsnitt varje dag. Det stämmer väl som man brukar säga att det var bättre förr.
Har även bokat in en resa till Stockholm före jul, 17-19 blir det av. Får se hur det blir, mitt mål är iaf att vara klar med julklapparna då så jag slipper stressa med det när jag är där.

Annars då, ja magen lever fortfarande sitt eget liv och verkar inte vilja bättre sig. Jag känner inte riktigt för att gå till nån läkare heller för vad ska dom säga. Prova att inte dricka mjölk eller nått annat sånt där som jag kan komma på själv. Mjölk grejen har jag provat och jag vet inte om det hjälper..

Nej nog om detta, dags att tagga jobb så man klarar natten med gamlern som förhoppningsvis är snälla även i natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0