8 december 2010

Idag blev det att göra sista rycket med julklappshandeln. Jag är nu klar. Kan nästan inte beskriva hur skönt det känns att ha en sak mindre att tänka på. Imorgon är det den 9 december och det betyder att antingen imorgon eller på fredag får man veta om man kommit in på skola. Ja det blir spännande att se om jag flyttar från Skellefteå efter jul.
Hann också med en snabb fika med Sebastian idag innan han skulle springa iväg på AF.
Nu sitter jag och tar igen lite missade avsnitt av Peller Svanslös och Mysteriet på Greveholm.
Hoj!
Inslaget och klart, nu kan jag koncentrera mig på städning och tvättning sen ska det väl hinnas med lite jobb också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0