16 dec

Torsdag 16 december har det hunnit bli. Julstressen känner jag inte efter att köpt klart alla mina julklappar. Men stress över skola har jag då istället.
Vet inte när jag börjar eller vars jag ska bo. Jag tror jag har fått en lägenhet men jag har inte hört nått mer om den. Jag tror även att jag börar den 17 januari men som sagt det är saker jag tror inte saker jag vet.

Förhoppningsvis ska nog allt lösa sig.
Imorgon ska jag pausa från stressen och åka till Stockholm över helgen. Ska bli skönt att slippa tänka ett tag.
Idag har jag hunnit vara på jobbet en sväng, 7.30-10.30 ska även tillbaka dig snart eller snart och snart ska dit klockan 16. Innnan jobbet ska Hedvig komma förbi en stund, hon är hemma från Varberg över julen. Ska bli ett mycket trevligt besök :)

Nu ska jag ta å äta nån lunch tror jag sen parkera mig framför Tvn.

 Bra låt!

Steget – Denna Gången Den här är också bra!


Kommentarer
ast.

öj. får man se dig nåt eller jobbar du jämt?

2010-12-21 @ 20:40:26
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
sannah

Vi ses väl hos rebecca imorgon? :)

2010-12-21 @ 21:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0