Uppsala, Stockholm och hem igen

hemma igen, med delade känslor. Jobbet börjar om imorgon och jag måste gå tillbaka till verkligheten. Två dagar borta är för lite. Men det var iaf bra dagar.
Fredag blev det stan i Uppsala och en lilja på benet. Sen på fredag kväll åkte jag till Stockholm för att träffa Walter och han kompis Gabriel. Det var riktigt kul. Jag och Walter har pratat i flera år men aldrig träffats. En mycket trevlig människa.

Vi skulle iaf först på Street Race men det blev inte av. Så fösta stoppet blev Mc Donalds, sen vidare till Gustavsberg där han bodde. Vi såg film (The mist) sen innan vi skulle sova kolla vi lite på That 70's Show. Jag tror vi lyckas somna vid 5 kanske.
Sen på lördag tog jag mig en tur på stan i spöregn. Det var inte det ultimata vädret men jag överlevde. Sen efter lite shopping tillbaka till Uppsala.


Idag har jag kört bil hela dagen och nu är jag och mamma hemma.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0