soool!

Är på väg till Umeå för att kolla på en lägenhet. Dock är det en person före mig som ska kolla på den på torsdag. Så är det så att jag vill ha den så måste jag ändå vänta tills på torsdag för att få veta om hon inte vill ha den. Just nu känns det som att jag kommer att få bo på gatan. Det finns verkligen inte nått, man får inga svar från dom man mailar till och inget svar när man ringer. Sen dom som verkar intressanta dom har kvar annonserna på blocket men inte nån lägenhet.

Aja vi får väl se hur det här slutar då.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0