jobb + annat i helgen

Det har varit en bra helg må jag då säga.
Jag har jobbat natt men ändå hunnit med en del. Festligeheter i Örviken och bio idag. Bra jobbnätter har jag också haft. Jobbat med Malin och vi har haft det rätt kul må jag säga.
Idag var jag som sagt på bio med Johanna, Joel, Alfred och Samuel. Vi såg Inception, vilken sjuuukt bra film. Den var även rätt sjuk hela filmen. Men den är absolut sevärd.
Imorgon blir det Ikea med Astrid å nå fler minns inte vilka hon sa. Så nu är natt för mig för jag ska befinna mig i stan klockan 08.30 imorgon.
HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0