jobb 7-17

Sena kvälla och tidiga morgonar hör inte ihop. Det kända jag verkligen när klockan ringde 05.45 imorse. Sjukt ovant att jobba dag, men det gick över förväntan. Man kommer snabbare in i det än man tror att man ska efter 1 ½ månads ledighet från dags arbete.
Nu borde jag he mig på Maxi å köpa en ny lampa till mina fiskar för just nu lever dom i ett mörker men det kännes väldigt jobbbigt.
Sen borde jag städa och tvätta, packa upp påsen från Ikea och packa bort alla koppar/glas/kökssaker som nu ligger på mitt golv.
Men det jag helst vill är att ta en lite powernap, fantastiskt trött efter en 7-17 dag. Men det bästa vore ju att ta tag i allt så är det gjort imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0