In love!

Haft en mysig kväll i Lindas stuga i Kåge. Jag, Astrid, Linda, Emma och Elin såg "Snabba Cash". Må då säga att filmen inte alls är lika bra som boken. Hade jag inte läst boken skulle jag inte fatta filmen. Allt gick huuur snabbt som helst och en massa delar var ju borta. Aja vi hade trevligt trots den dåliga filmen.
Sen börjar min kropp känna att om 2.45 minuter har jag varit uppe i 24 timmar. Med andra ord, jag är så fantastiskt trött.

Just nu ligger jag i soffan och pratar med Tim på msn och kollar på en massa Scrubs. Kommer att dela med mig av ett JD moment.
Se och njut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0