fredag den 13 augusti

Idag har vi haft kalas för familjens augustibarn, Ruben och Benjamin. Vi har suttit ute i solen ätit tårta och druckit kaffe. En bra dag helt enkelt.
Jag har som smått börjat röja i uthuset för att kunna göra om där. Det ska bli kul bara jag kan börja nån gång.

Nu väntar jag på middag och sen efter det får vi se om jag orkar mig till örviken. Det är inte säkert med tanke på att jag ska jobba i natt så även imorgon nattt. Det blir även Nolia imorgon, brukar inte bli så mycke shopping utan mest smakprover ;)

HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0