en röd stol

Fredag = Taco och myskväll. Som vanligt varje fredag är det tacos till middag, jag klagar inte men kan väl inte heller komma ifrån att jag börjar vara lite less efter 8 år eller nått sånt.

Vid 19 tiden åkte jag iväg till stan för att hänga med Maria och Astrid. Vi började med att måla en stol röd, och sen åt vi hela kvällen med en paus och det var för att måla stolen ett varv till. Men snygg blev den!
Idag slappar jag för att klockan 20.45 befinna mig på Skärgårds för nattarbete igen.

Hoj!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0