En dag på stan = lite fattigare

Tog mig en välbehövlig sovmorgon för att sedan åka in till stan.
Där träffa jag Gustav och vi tog en kaffe på Kanel, alltid mysigt. Sen storsade vi runt på stan och jag hittade ett par skor på Scorett för en massa pengar. Men det var "pippi långstrumpskor" och sånna har jag letat så jag kunde inte motstå att köpa dom.

Måste nog ta å rensa lite bland mina skor så kanske jag tjänar in skorna jag köpte idag.
Ikväll blir en slapparkväll, kanske skypar lite med Tim men annars så ska jag förska gå å lägga mig i tid för imorgon är det jobb...igen.

Hoj!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0