suck

Tänk så skönt att få slippa tänka, det komplicerar bara saker och ting. Jag skulle vilja prova bara för en dag att få slippa. Sen den här tankeverksamheten kommer alltid vid fel tillfälle, när man ska sova, när man är ensam ja alltid vid fel tillfälle.
Den har till exempel satt igång nu när jag ska sova.
Tacka vet jag musiken som beskriver det tankar och känslor som man inte riktigt förstår. Jag hoppas nu att musiken ska hjälpa mig att somna för att sedan allt för snart stiga upp igen.



http://open.spotify.com/track/6oLY1nPpQ6BjOozFZPieVZ


Kommentarer
Maria, Hjärterdam

Ja eller hur =)

Kram

2010-04-04 @ 13:34:01
URL: http://mrshearts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0