sot?

Underbara soliga dag, inte kan man tro att det är fullt med aska nån stans i himlen den är ju alldels blå. Som alla vet så var det ju ett vulkanutbrott på Island som nu gör att alla flyg är inställda. Jag undrar hur Hedvig ska ta sig hem på söndag. Det kan ju hända att allt blir som vanligt då men än så vet ju inte nån hur det ska gå.

Jag var iaf ute och gick igår, blev en lång promenad med Olov tills hans föräldrar i Ursviken för att hämta nått sen kolla vi lite på TV. Skönt med en lugn kväll efter den jobbiga dagen på jobbet. Det är endel saker som hänt som gör att stämmningen är riktigt tung. Alla är mer eller mindre lite nerstämda. Jag ber och håller tummarna för att allt ska ordna sig för de berörda.

Nu ska jag se om tvätten är klar och kanske he på nån ny.




Ny ringsignal
Band Of Skulls - I Know What I Am


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0