SOOOOOL!

Jag har just insett att jag har ett sjuk chokladberoende. Tror att jag måste vara utan choklad ett tag för att bli av med det. Kan ju vara så att det är sockerberoende också så jag borde nog avstå från godis också. Det är konstigt hur man kan bli så sugen på godis och framför allt choklad. Nej det här håller inte.

Snart är helgen gjord på hemtjänsten bara en kväll kvar sen är det ledig dag imorgon.
Hedvig är hemma i veckan så då blir det att ta det lungt på jobbfronten. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag sen är det en ledig helg som gäller. Jabbade 6 helger sen åkte jag ju till London och nu efter det så har jag jobbat 6 helger i rad igen. Så nu tänker jag passa på att ta en ledig helg nu när Hedvig är hemma.

Sen vill jag påstå igen att våren har kommit till Skellefteå. Det är underbart väder ute. Tror att jag ska ta min musik och ta mig en promenad :)

Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0