påskafton

Man blir aldrig för gammal för påskägg. Alltid är det lika mysigt och alltid lika gott.
Jag har just fått mitt av mamma och pappa. Jag undrar när dom tycker att det är dags att sluta ge mig ett, jag hoppas på aldrig. Dagens jobba har gått bra, jag är rätt slut men det är man oftast efter en heldag och sen måste jag erkänna att jag sovit alldeles för lite för att ha jobbat så mycket. Jag kan helt enkelt inte skylla på gamlern utan det är nog mest mitt fel att jag mår som jag gör.

Nu ska jag iaf ha en myskväll med mig själv, en massa godis och en massa bra serier.

Ha en underbar kväll och stoppa i er allt gott ni bara kan utan att ha dåligt samvete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0