najs

Sannah + Astrid + mat på Wook and Roll + Moto Boy på nordanå = awesome kväll.
Ja ikväll har vi sett på Moto Boy, det var riktigt bra, hoppas han kommer på trästocks också.

Igår var det Joels födelsedag, han blev 24. Känns som att även vi börjar bli gammla nu. Jag fyller ju dock bara 21 men ändå. Jag jobbade mellan 16 och 21 och efter det blev det spel hos Joel med Theo, Kicki, Frida och Christoffer.

Aja det var helgen i kort, imorgon är det jobb så jag ska försöka he mig i säng nu.

Natti

Moto Boy - Early Grave


Kommentarer
ast.

är det bara jag som motoboyat konstant enda sen lördagkväll?

2010-04-26 @ 10:26:57
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Sannah

Nej jag erkänner att det har jag också gjort, helt sjukt! Det går inte att sluta lyssna!

2010-04-26 @ 15:45:20
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0