Moto Boy

Måndag och det är endast en vecka kvar tills Hedvig kommer hem på en liten semester...jag längtar.
Dagen har jag spenderat på Skärgårdshemmet från 7-21 idag. Har hunnit med att se lite hockey, var ju typiskt att dom skulle förlora när dom ledde hela matchen, men dom tar HV71 nästa match. Sen är biljetterna till "Moto Boy" bokade. Jag och Astrid ska dit när han spelar på Nordanå den 24 april, det är nått att se framemot. Nått mer att se framemot är att jag har tänkt försöka boka in en resa till Stockholm i början av Maj för att träffa Gustav innan han flyttar och träffa Tim för nu var det längesen.

Nu har jag tänkt sova, är rätt slut efter denna dag och ska ju orka med en 7-17 dag imorgon + kalas för pappa på kvällen.



http://open.spotify.com/track/0qlNaE0aTmewpJRuSezg61


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0