måndag v.17

Jahapp min lediga dag spenderade jag på hemtjänsten så kan det gå ibland. Men när man möts av ett lönebrev när man kommer hem så gör det inte så mycket att dagen spenderades på jobbet.
Dagens I-landsproblem idag är när radion spelar börjar spela låter som man själv lyssnat på länge och på så sätt göra låtarna kända för allmänheten. Och sen börjar en massa människor lyssna på  min musik, musik som hör till mitt liv inte deras. Musik som jag har minnen till och som nu andra människor kommer att få minnen till. Nej jag gillar det inte.

Aja nu är det dags att börja med maten.
Hoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0