gäsp...

Trött sååå trött. Det är nått som inte stämmer, man kan inte ska vara så här trött jämt. Det är inte sunt. Igår blev det satn för att klippa mig och sen lite ärenden efter det lite Tv-spel med Olov och Andreas och sen hem och i säng för idag var det jobb. Det har varit en bra dag på jobbet förutom denna huvudvärk som vägrar ge med sig.
Snart dags för middag, idag bjuds det på hemmagjord pizza..inte illa.
Ikväll spela AIK en mycket viktig match. Jag hoppas verkligen att dom vinner annars är det slutspelat för dom och det är ju lite tråkigt faktis. Jag funderar på om jag ska orka se den på folketshus eller inte. Hade fått för mig att den gick på 9.an men så var icket fallet.

Nu blir det lite serier fram till att maten är klar. Och just ja måste beställa nå skivor också.

HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0