fullt upp på en ledig dag det är så det ska vara

Min ledig dag lider mot sitt slut. Det har varit en väldigt bra dag vill jag påstå. Började dagen med en sväng på solbacken med mamma och morfar. Sen bar det av vidare in till stan för att möta upp Astrid och äta lunch på Tatung, sen gick vi en sväng på stan för att sedan slå oss ner på Waynes och dricka en kopp kaffe. Snabbt hem för att kolla på Rubens innebandymatch sen vidare till Joel för en spelkväll. Det var jag, Olov, Hedvig och Joel. Hedvig vann, hon hade vad man brukar kalla nybörjartur. Jag har dock aldrig varit med om det fenomenet, men efter som att det bevisligen funkar så kanske det nån gång händer mig också.

Nu är det bums isäng för att en dag på jobbet väntar imorgon.


Från min och Hedvigs roadtrip!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0