Cykel

Igår blev det en kväll på station med Thaibrudarna + några pojkar. Det var en trevlig kväll när vi väl tog oss in på station. Det var en sjuk kö innan vi tog oss in. Alla trängde på bakifrån och knuffade osv. Det värsta var att man kunde inte ta sig ur kön heller utan det var bara att stå där och koncentrera sig på att andas.
Väl inne så var det smockat med folk men det var kul. Träffa en massa folk som kommit hem så här till påsk.

Idag har jag varit på jobbet fram till 15 och ikväll vet jag inte om det bara blir en hemmakväll med tv och mys. Det är ju trots allt "Så ska det låta" och "solsidan" ikväll.
Har också funderat på att investera i ett par stövlar och en cykel. Det är sjukt blött ute nu men jag gillar det för snön smälter! Sen så cykla jag till jobbet idag och det var väldigt skönt så jag känner att det kan vara bra att äga en cykel och slippa låna mammas.

Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0