Äger en cykel!

Idag har jag haft timmar, pga det så har jag trott att det varit söndag idag. Det är inte lätt när man är en vanemänniska och bara brukar ha timmar på helgen.
Men jag hann med mycke när jag var ledig. Köpte mig en cykel på Coop och fikade med farmor och farfar hann även fika med mamma, pappa och Caleb. Sen bar det av mot skärgårds igen. Det var en lugn och bra kväll. Men nu är jag helt slut, känns skönt att jag inte börjar förän 16 imorgon. Behöver sova av nån konstig anledning med tanke på att jag varit ledig i helgen.
Sen kanske jag har fått en schema rad också. Vi får se hur det blir med det, men blir det så så kanske jag kan få lite ordning på mina jobbdagar och det kanske blir lite mer ledig tid, man kan ju hoppas iaf.

Nu ska jag se om det inte finns nått att äta som man kanske är sugen på.
Sen funderar jag på om jag orka he mig ut på en springtur imorgon, det är ju trots allt bar mark och inte allt för kallt ute nu så jag borde ju dra igång med träning igen, aja vi får väl se.

HEJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0