7 april

Onsdag idag och min lediga dag är snart slut. Jag har hunnit vara hos frisören och färg håret och klippt luggen. Sen blev det en sväng på stan. Shoppade två tröjor, tre krukor, en blomma och en fisk.
Sen märkte jag idag när jag rensade i fiskskålen att en av fiskarna är väldigt fet. Jag undrar om hon inte är gravid, jag måste hålla utkik så jag kan rädda dom små fiskarna om det nu är så att den är gravid. Om jag inte plockar ur dom ur skålen så finns risken att dom blir uppätna av dom andra fiskrna. Stackars små fiskar.

Nu hoppas jag på nån middag snart sen får vi se om det blir hockey ikväll. Måtte dom vinna idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0