3 dagars ledighet

Min lediga helg lider mot sitt slut. Det värsta är att det inte känns som att jag varit ledig för jag är helt slut. Jag tror att det är för att när man blir ledig så slappnar man av, man blir halvsjuk och försöker hinna med så mycket som möjligt under dom lediga dagarna. Jag har hunnit vara på bio (såg Shutter Island), på nocks och hos Hedvig. Det har varit en bra helg jag känner att jag behövde den här helgen och bara få vara lite social med människor i min ålder för ovanlighetens skull.
Imorgon börjar verkligeheten om igen, jag jobbar måndag-fredag dock inte så långa dagar och det är ju positivt med en liten mjukstart.
Nu ska jag försöka bygga ihop min hylla som mamma och pappa köpte åt mig på Ikea.

Hej

Nytt från Ikea:

Det här ska då bli en hylla om jag lyckas sätta ihop den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0