torsdag 3 september

Blev en sväng på stan idag. Köpte mig ett par svarta strumpbyxor och hittade ett par glasögon som jag ska köpa imorgon. Ikväll har jag varit hos Hedvig på älvsbacka, måste ju erkänna att det kändes lite konstigt men jag tror att det blir riktigt bra när alla lådor är borta och allt är på sin plats. Josef, Joel och Samuel kom ett tag efter mig och vi såg "Män som hatar kvinnor". Vilken bra film, men riktigt obehaglig. Är glad att jag inte sett den förän nu för nu behöver jag inte vänta så länge på nästa del. Jag har börjat läsa första boken men slutat flera gånger. Det kom som andra böcker ivägen så det blev aldrig av att jag blev klar med den. Så nu tror jag att det kanske blir att läsa andra eller kanske tredje efter jag sett andra filmen. Ja vi får se vad som händer.

Och just ja för nån dag sen så hitta jag en lapp i brevlåda där det stod att jag skulle vara redo den 11 september. För vad vet jag inte än, men det blir säkert bra.
Nu ska jag se om jag inte ska ta och kolla på nått avsnitt av True Blood, det blir bättre och bättre så nu är det bara att fortsätta se. Det har dock inte nått upp till nivån att jag kan kalla det riktigt bra än, men det kanske når upp dit till slut, det återstår att se.

natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0