som en ny bil

Fredagen bestod av städning av bilen. Det var mer än behövligt vill jag lov. Joel kom förbi och hjälpte till så det tog inte allt för lång tid ändå bara typ 3 timmar.
Ikväll har jag varit hos Emma med Astrid, Elin, Linda och Veronica. Vi kollade på Idol och sen blev det nån film som var på TVn och efter det lite Sex And The City.

Imorgon befinner jag mig på Allmosan mellan 10 och 14.30. Börjar med en frukost tillsammans med cellgruppen och sen ska vi jobba där till ca 15. På kvällen får vi se om det blir station men som det känns nu så är jag helst bara hemma och kollar på nå serier eller nått sånt. Är trött och känner inte för så mycket alls.
Söndag blir det iaf Greys med Hedvig. Dubbel avsnitt..inte dåligt! Kommer säkert att sitta och gråta för det kommer att vara sorgligt, det känner jag på mig.

Nu ska jag se om jag inte ska sova eller så kanske fasta i nån film eller nått som jag har på datorn.

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0