ny säng

Ledig idag. När jag väl tog mig upp så tog jag bussen till stan och Hedvig. Vi bakade bullar sen blev det middag på Tatung med hon och Elin..myyys!
Imorgon är det jobb igen, men en kort dag jobbar bara mellan 7 och 13.30. Sen nån gång mellan 17 och 21 kommer grejerna från Ikea. Ska bli najs med en ny säng. Skulle dock behöva hitta mig ett överkast och stora kuddar till sängen men det finns säkert tid för det också nån gång.

Nu ska jag se Idol och sen sova i tid för en gångs skull.

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0