Nattmackan, det godaste på hela dygnet.

Myyskväll med tjejerna i stan, ikväll bestod dom av Astrid, Emma och Elin. Vi såg Idol sen kolla vi på en film som gick på 5:an "systar i jeans" hette den. Tidigare idag var jag upp till stan för att träffa Rebecca. Vi gick på stan sen blev det lunch på Waynes. En mycket god kycklingsallad.

Imorgon ska jag tillbringa dagen med Caleb, vet inte vad vi ska hitta på men nått finns det säkert. Sen på kvällen blir det bio "Flickan Som Lekte Med Elden", har hört att den ska vara bättre än "Män Som Hatar Kvinnor" svårt att tro att det är möjligt men kanske det återstår att se.

Nu ska jag äta upp min nattmacka sen borsta tänderna och sen se ett nytt avsnitt av "Gossip Girl". Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0