mitt i natten

Sitter på jobbet, och just nu är det väldigt lugnt. Men bara för att jag sa det så ska det väl snart börja hända massa saker men men då har jag nått att göra iaf. Har jobbat 7-12 idag redan så kan inte påstå att jag är jättepigg, men ska nog klara att vara upp till 07.15 så jag går hem. Sen blir det natt jobb hela helgen. Jag var inte jättetaggad på det, hade planer för hela helgen som jag var tvungen att ställa in men sånt är livet som timvikarie. Man vet inte när man får jobba så man får tar det man får. Jag jobbar dock väldigt mycket men pengar är alltid bra att ha. Ska köpa nu säng, har beställt glasögon, ska åka till Polen och folk fyller år så pengar behövs.

Nu ska jag se hur det går för Gullbritt som är nån stans på bygget och gör nytta. Ha en fortsatt bra natt allihopa.
Natti natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0