Micke Nyqvist

Idag har dagen spenderats med Caleb och Cornelia. Vi har tagit oss en promenad och hälsat på farmor och farfar. Sen blev det hem och laga middag, det blev nått så avancerat som hamburgare. Ikväll har jag varit på bio med Hedvig, Joel och Josef vi har sett "Flickan Som Lekte Med Elden". Förövrigt pappa som betala, tack för det pappsen. Den var mycket bra, längtar tills sista delen kommer. Sen har jag insett att jag måste fortsätta läsa alla mina böcker som jag påbörjat för det kommer bara fler och fler nya som jag vill läsa men det går inte när man redan håller på med 3 stycken. Nej det är bara att ta tag i det.

Imorgon ska jag och Caleb på sjukhuset för återbesök. Caleb ska röntgas och sen tar vi oss en tur på stan för att se om vi hittar en jacka osv.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0