Lördag den 26 september..

..så grattis Sanna på 20 års dagen!
Idag har jag varit på Allmosan och jobbat. Vi har haft det väldigt kul om ni frågar mig iaf. En mycket trevlig dag med frukost och mys.
Sen så har min mor ändrat sig och vågar inte åka till Polen. Hon är för rädd för att flyga. Så nu har jag bokat en resa till Dublin den 16 oktober till 19 oktober. Det blir kul att träffa Tim igen. Sen får vi se när jag tar mig hem från Uppsala stannar nog inte så länge där men vi får se.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tror att det blir film hos Joel. Mitt andra val är station men det känner jag inte riktigt taggen på så film blir det nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0