ledig

Nu var man äntligen ledig igen. Börjar om på måndag men jobbar bara 3 dagar den veckan så. Ikväll blir det en promenad sen ska jag nog se om jag inte kan hitta nån film på datorn som jag inte sett eller se några avsnitt av "True Blood".
Nu ska jag gå ner och samtala lite med min mor.

hejs



Samtalet med min mor slutade med att jag somnade på kökssoffan och sov i 40 min. Det var skönt men nu är jag pigg och det är väl kanske inte så värt så här på kvällskvisten.
När jag vaknat så cyklade jag till elljusspåret med Olov och vi tog oss en promenad. Ja nu när jag tagit mig i kragen och börja gå så är det bara att fortsätta.
Imorgon blir det troligtvis stan en snabbis, sen så ska jag till Hedvig i lägenheten för att se hur det går och mysa lite med några.

natti natti


Kommentarer
Evelina

Du jobbar jämt vännen, du är så duktig!



Puss

2009-09-02 @ 22:10:52
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0