kravmärkt

Igår var det party hos Hedvig, det var lugnt och trevligt. Tråkigt var bara att jag var så sjukt trött. Jag fattar inte vad det är men orkar inte nått och vill helst bara sova hela tiden. Iaf så sov jag över hos Hedvig natten till idag, hon började jobba 11.30 så klockan 10 var det bara att stiga upp. Jag for en sväng till Astrid och vi pratade och promenerade och hade lite quality time jag och hon. Sen klockan två var det cell hos Johanna. Vi pratade lite om att vara en kravmärkt kristen. Det är en väldigt bra jämförelse kan jag tycka. Genom att köpa kravmärkta varor hjälper man andra men det kostar lite mera pengar också. Det är samma sak med att vara en kristen, man måste ofra saker och det kommer att kosta och du gör mycket för andra.
Sen efter cellgruppen for jag till mormor och morfar för att äta lite hemmagjord palt, mums.
Och nu ikväll kom Joel, Olov och Samuel förbi en sväng, för vi skulle beställa från Ikea. Så nu ska jag få en ny säng i slutet av September.

Imorgon så börjar försäljningen av boken som är skriven på mitt jobb, "kloka ord från Skärgårdshemmet". Den finns att köpa på Ica Maxi men även på Skärgårdshemmet från klockan 10 imorgon. Kommer ni till Skärgårshemmet så bjuds det även på fika. Och jag kommer vara där för jag jobbar 7-19 imorgon, helt sjukt. Aja det ska jag nog överleva tror jag.

Nu ska jag slå igång en film, sen gå och lägga mig. Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0