HATA NOKIA OCH ERICSSON!

JAG HATAR TEKNIK! OCH DÅ MENAR JAG HATAR! DEN FUNKAR ALDRIG SOM DEN SKA!

Så nu känns det nästan lite bättre, min mobil är pajj, bara helt plötsligt bestämde den sig för att den inte ville fungera nå mer! Jag som just hade sagt att den var så bra och att den inte hade krånglat nått, ja vad får man inte nått!!

Annars så, jo jag har jobbat idag. Sen blev det middag hos Joel men Hedvig och Samuel. Joels dator gick sönder och min mobil, det nått skumt med Joels lägenhet tror jag.

Nu ska jag se lite serier och förska göra nått åt mitt mobilproblem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0