helgen i stort

Igår efter jobbet for jag till Bruks. Vi byggde "lufballonger" för mig och Hedvig gick he int så bra. Den var för stor eller nått sånt. För den ville som inte lyfta och flyga som det var tänkt. Men några andra lyckades ganska bra. Dock var det synd att det var lite småregnigt i luften så dom flög inte så länge och inte så högt.

När jag kom hem och det var dags att sova så kunde jag inte sova, jag försökte men det gick inte bra började tänka och känna efter alldeles för mycket men när jag till slut somnade så blev jag väckt av telefonen. Fatta först inte att det ringde, men sen när jag svara så insåg jag att klockan var 03.45 och det var min bror som ville ha hämtning i stan. Fyyy så trött jag var. Vakna nog inte förän jag var hemma igen. Sen hade han en störade tjej som också ville ha skjuts. Först skulle hon med till hamn sen ångra hon sig när vi kört i min värld ganska långt, så då var jag tvungen att vända och jag var inte glad. Ville bara hem å sova.

Idag har jag varit med Agnes min kusin i stan och kollat lite på kläder och ätit på Subway. Att jag aldrig lär mig att beställa där, jag bllir lika stressad varje gång och börjar må dåligt tills jag har fått betala och börjat äta. Nej jag gillar det inte. Bäst är det när nån ska ha en exakt likadan macka så jag bara behöver säga att jag vill ha samma. Ikväll ska jag till Hedvig på going away party/födelsedags fest/inflyttningsfest/utflyttningsfest. Det ska nog bli roligt.

Imorgon så ska vi försöka ta tag i att beställa från Ikea, jag ska köpa en säng hade jag tänkta sen ska dom andra beställa lite olika.

Snart hade jag tänkt ta tag i mitt liv, duscha och hitta nå kläder att ha och tagga till på ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0