13 september

Gårdagen var en bra dag. Fikade och åt god mat. På kvällen var jag hos Josef som hade födelsedagsfest (på min dag, han tog min dag men inte är jag bitter) och det var mycket trevligt. Lagomt mycke folk osv. Idag blir det stor cell i ursviken så jag ska snart börja bege mig dit, måste bara hitta ett par sockar i röran.

Annars ikväll då, ja jag håller tummarna för att ett nytt avsnitt av True Blood ska komma. Imorgon kommer ett nytt avsnitt av Gossip Girl och sen drar alla andra serier igång också. Chuck, Greys, How I Met Your Mother osv.

Nä sockletardags! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0