10

Sov till 10 idag sen vänta jag bara på att jobbet skulle börja. 14:00 var det dags och det har gått hyffsat idag ändå. Vi var två på min sida så arbetet gick bra när vi fick samarbeta.

Annars då, ja det har väl kanske varit bättre men det är inte nått som jag inte överlever. Sen ska jag och mamma kolla lite på resor till Polen också och boka dom, jag hoppas att vi kan hitta tid till det imorgon. En annan grej som jag kommit fram till är att jag ska ha en pojkvän som kan sjunga och spela gitarr så är det bara.

Nu ska jag fortsätta se Idol och njuta av dom bra killarna med gitarr ;)

godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0