V.42

Klockan är två och jag har hunnit med jobb och en joggingtur idag. Det bästa är att jag känner mig mindre sjuk idag, inget halsont och inte lika snuvig. Hoppas det håller i sig.
Ikväll blir det tidig kväll precis som igår. Jag ska se tredje Johan Falk filmen sen sova. Dom ville ha mig på jobb i Hemtjänsten idag, men jag kände att när man jobbat 7 dagar så är det inte läge med ett dubbelpass när det även är jobb imorgon. Så tro det eller ej, jag tackade nej till en jobbar dag. Det är inte vanligt för att vara jag.

Nu ska jag gå och äta nå lunch.


Kommentarer
Faderen

Sannah ! jag vill bara göra det offentligt...

Jag vill inte ha nån fejsbok!...

Såja nu vet alla i hela världen det.



over and out

2009-10-12 @ 17:39:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0