ledig

Hemma igen efter en lång dag. Dubbelpasset blev idag istället, jobbade till 13, for och simma hann bara hem sen ringde dom från jobbet och jag behövdes där igen. Det gick bra och jag ställer gärna upp men nån måtta måste det få vara ibland. Imorgon är jag ledig vill jag lova..äntligen. Jag ska på stan och fika med Rebecca, sen middag hos mormor och morfar, han fyller även 82 år idag och sen cellgrupp och efter det så kanske det blir bio med Emma och Elin vi får se om jag orkar och känner att jag hinner det. Ikväll hängde jag med Astrid, Emma, Elin och David. Vi kolla lite på Tv och prata.

Nu funderar jag på om jag ska orka se Gossip Girl eller om det får vänta till senare..aja vi ser.


Kommentarer
Bestemor

Annars var det ju faktiskt morfar som fyllde år!!!!

2009-10-14 @ 19:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0