knä..

Torsdag och jag och Elina har varit och simmat på morgon. Det är riktigt skönt att stiga upp i tid och träna på morgonen. Nu simmar vi 3 gånger i veckan men jag funderar på om jag inte ska fortsätta springa också, men jag måste köpa några andra kläder som jag kan ha nu för det börjar bli lite kallt ute. Det som är bättre med att spring är att jag inte får ont i knäna och att man kan lyssna på musik. När jag simmar så har jag jätteont i höger knä och lite ont i vänster och det så mycket tråkigare att träna när det gör ont.

Det är konstigt att det gör ont när jag simmar, simning ska ju vara bra för kroppen så jag vet inte riktigt vad det är som är fel. Men ont gör det och det blir inte bättre heller. Bara värre, idag gjorde det ont redan första längden. Det är så tråkigt att man ska försöka vara duktig och träna med då gör det ont...himla knä!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det ska nog lösa sig tror jag.

hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0