Jack Sparrow

Började dagen med att åka och simma med Elina. Det är skönt att göra det på morgonen, dagen blir lång och man hinner mer. Nu ska jag försöka ta igen lite serier som jag har osett, 2 avsnitt Greys, 1 avsnitt av Dexter, Gossip Girl, Oskyldigt dömd, Andra avenyn och Riverside. Det är bara att sätta igång innan det är dags för jobbet.

Ikväll blir det iaf fest i stan, kommer inte vara så pigg på jobbet imorgon känns det som. Men jag har delad tur så jag behöver bara hålla mig vaken mellan 7-12 sen kan jag powernapa lite.

Sen förövrigt så har Jack Sparrow dött (min fisk), när jag kom hem från Dublin så hade han dött, jag tror att det var för att han sakna mig så mycket. Nu är det bara Måns, Ola, Slammis och Kenny Starfighter kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0