hemtjänsten

Ja dagen började med en springtur, elljusspåret blev det idag. Sen så har jag ÄNTLIGEN fått min garderob eller kanske ska säga mina garderober. Det sluta med att jag var tvungen att ta två stycken. Men det känns iaf mycket bra att få bort kläderna från golvet. Sen så ringede telefonen och det var Gun på vikariesamordingen som frågade om jag inte kunde komma på hemtjänsten ikväll och onsdag och torsdag. Så jag har varit där idag för första gången. Det gick väldigt bra måste jag säga för att vara nått jag aldrig tidigare provat på. Dom jag jobba med tyckte också att jag var duktig så jag får väl ta åt mig av det så jag klarar morgon dagen och torsdag.

Sen när jag sluta åkte jag upp till stan för att säga hejdå till Hedvig som åker till London imorgon! Hon ska vara borta tills i sommar om allt går som det är tänkt. Ja hur ska jag klara mig. Jag har då iaf planer på att hälsa på henne i början av December och sen så kommer hon hem till jul också så jag ska nog klara mig. Sen börjar Dublin resan att närma sig också det är lite kluvet men jag tror att det kommer blir roligt.

Fredag är jag ledig, då är det cell tillsammans med alla cellgrupper och sen bruks, jag hoppas att det blir många som stannar kvar så vi blir många. Mycket roligare då.

Nu ska jag se Gossip Girl och sen sova. Ha det och håll tummarna för att det inte ska regna imorgn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0