Dublin sen Uppsala

Imorgon bär det av mot Dublin. Känner ju att det börjar bra när dom ringer från SAS och säger att planet är trasigt och frågar om jag inte kan ta planet som går klockan 10. Men det kan jag ju inte för planet till Dublin åker 09.35 så det blir lite svårt. Men det löste sig som tur var, men känns ju inte helt okej att det börjar så men.

Jag är nu i valet och kvalet om jag ska se Johan Falk filmen som jag har tänkt på många gånger att jag ska men har inte gjort det än.

Men vi hörs när jag kommer hem igen!
Ha det.


Kommentarer
emma

tjena, stenman här. tänkte bara säga att det är heeelt okej att lägga ut bilder på sin blogg.



ha de så kul i dublin stumperumpan :) puss

2009-10-20 @ 00:23:06
sannah

Jag ska bättra mig Stenman :)

2009-10-20 @ 17:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0