tjockisar

Sitter i soffan och fryser om fötterna, tror att jag ska gå och hämta mina nya tjocksockar som en av gamlern på jobbet har stickat åt mig. Himla söt är hon.
Annars så sitter jag och väntar på att Ikea ska ringa och säga att dom ska komma och lämna grejerna. Vi får se när dom kommer.
Sen så fick jag böckerna som jag beställt från CDON idag, det är böckerna som serien "True Blood" är baserad på. Dom heter "Sookie Stackhouse" och jag har hört att dom ska vara bra så nu är det bara att börja läsa och bilda sig en egen uppfattning.

Sen så har jag hunnit jobba idag och varit ute och sprungit. Ja lite duktig känner jag mig faktis, så ikväll ska jag bygga min säng och sen bara slappa och kolla på en film eller nått, skööönt!

Dagens låt:
Noah And The Whale - Give A Little Love

Och på tal om musik så trodde jag ju inte att jag tyckte om Yohannas låt "Is It True" men när Erik sjöng den på Idol igår så var den awesome, men kan  ha att göra med att han är awesome!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0